Golftoernooi

Sponsored golftoernooi op golfbaan Golfresidentie Dronten

Op woensdag 9 september 2015 vindt het Christiaan Huygens Golftoernooi plaats op de golfbaan van Golfresidentie Dronten. Het golftoernooi is een initiatief van de Christiaan Huygens school in Dronten. Met het golftoernooi vragen ouders begrip voor kinderen met een groot leervermogen. Tegelijkertijd gaat de opbrengst van het golftoernooi naar het Christiaan Huygens onderwijs, om onderwijs aan deze groep kinderen te waarborgen.

De organisatie van het toernooi is in handen van Vriendenstichting van Christiaan Huygens Flevoland en Golfresidentie Dronten. De Golfresidentie stelt haar golfbaan belangeloos ter beschikking, waarvoor wij hen zeer dankbaar zijn.Het golftoernooi zal bestaan uit maximaal 20 fligths van 4 personen.
Deelname aan het golftoernooi kost € 100,- per persoon.

De winnende flight van het golftoernooi wint een weekend zeilen voor maximaal 6 personen op een luxe zeiljacht. Vertrek vanuit jachthaven Flevo Marina in Lelystad op een nader overeen te komen datum. Daarnaast kunnen flights extra sponsorgelden inzamelen. De flight met het hoogste sponsorbedrag, wint dezelfde prijs als de winnende flight van het toernooi. Het gaat hierbij om een bedrag vanaf € 500,- bovenop de € 400,- van de deelnamekosten. De zeiljachten en een zeil instructeur worden belangeloos ter beschikking gesteld door www.zeiljachtenverhuur.com.

Wilt u zich inschrijven voor een flight? Dat kunt u doen door een mail te sturen naar: bestuur@svchf.nl

Wilt u het golftoernooi sponsoren met een bijdrage? Bekijk hier de mogelijkheden voor sponsoring van het toernooi.